Digitale Telefonie

Om de bereikbaarheid voor cliënten te vergroten zijn we in 2020 overgegaan op digitale telefonie. Dit maakt mogelijk dat als mensen Kinderpraktijk Theone bellen ze een keuze krijgen: 1 voor Wognum – De Bloesem en 2 voor Hoorn – MixHoorn. Mocht niemand in de gelegenheid zijn de telefoon op te nemen, dan kunnen zij de voicemail inspreken. Deze komt vervolgens binnen op info@kinderpraktijktheone.nl, die elke dag meerdere malen wordt bekeken door de eigenaar.

In 2020 is gekozen om PBL-uren in te voeren. PBL staat voor Persoonlijk Budget Levensfase. Het PBL is een urenbudget

Kwaliteit HKZ HKZ staat voor Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector. We hebben na de HKZ-gecertificeerd voor kleine organisaties al weer