2020 stond in het teken van Corona. De 1e lockdown was vanaf 16 maart en we mochten acuut niet meer behandelen.

Teams werd geïntroduceerd en we hadden regelmatig contact met elkaar via Teams. Het online werken vroeg een hele andere werkwijze en we waren blij dat we in mei weer kinderen fysiek mochten behandelen. Uiteraard met de voorzorgsmaatregelen. Deze maatregelen bleven van kracht het hele jaar en werden eind 2020 verder aangescherpt toen de 2e lockdown kwam. Het vroeg flexibiliteit en creativiteit van ons, maar het is ons gelukt. Zie het artikel van Veiligheidsregio nhn van Theone Kampstra.

Lezingen konden niet meer worden gegeven en de lezing Het overgevoelige kind is op een avond opgenomen, zodat cliënten op deze manier toch de info kunnen krijgen van deze lezing. Hierbij de link van deze lezing: (178) Lezing een gevoelig kind en nu – YouTube

In 2020 is gekozen om PBL-uren in te voeren. PBL staat voor persoonlijk budget levensfase. Het PBL is een urenbudget

Kwaliteit HKZ We hebben na de HKZ-gecertificeerd voor kleine organisaties al weer twee her audits gehad. Allebei zeer positief afgerond.